Deşi Djokovic era printre cei mai buni jucatori de tenis in 2010, după 3-4 ore de joc intens în cele mai importante meciuri ale carierei, se prăbuşea psihic și fizic. Un medic sârb ce i-a urmărit unul din meciurile în care s-a prăbuşit fizic i-a recomandat să încerce timp de 14 zile să nu mai consume gluten, iar această decizie avea să îi schimbe cariera.
Faptul că a trecut la o dietă fără gluten i-a risipit lui Djokovic acea ceaţă a minţii pe care o avea după câteva  ore de antrenament intens. El recunoaşte acum că are acea claritate mentală pentru a vedea traiectoria unei mingi servite cu o viteză de peste 200 km/h.
Dieta fără gluten i-a eliminat stările de letargie și oboseală cu care se confrunta, deşi era un atlet de top.
După 3 ani de regim, timp în care tenismenul a câştigat numeroase titluri de mare Slem şi a ajuns numărul 1 ATP, Djokovic a scris o carte despre această schimbare alimentară care i-a marcat viaţa: Dieta câştigătoare. Cum m-a  ajutat regimul alimentar fără gluten să ajung numărul 1 ATP.
El recomandă oricui să încerce sa ţină o dietă fără gluten pentru 14 zile, după care să tragă linie şi să analizeze cum se simte dupa această perioadă. Dacă veţi avea mai multa energie, este clar că aveţi o intoleranţă la gluten sau cel puţin o sensibilitate la această proteină din grâu.

Related Post

APRIL 22, 2018

Alimentația în tenis

La fel ca antrenamentele, şi nutriţia este o componentă crucială pentru a obţine...

0

APRIL 16, 2018

Exemple de mese

Mic dejun (cu 3-4 ore înaintea competiţiei) Sandwich de pui sau de curcan la grătar cu...

0

Leave a Comments